Drobny prezent dla klienta, czy to ma sens?

Każdy z nas lubi dostawać upominki, nawet te najdrobniejsze. Każdy z nas chce poczuć się wyróżniony. Dzięki drobnym upominkom możesz zadowolić swojego klienta i zdobyć jego lojalność, a w sprzedaży produktów i usług to jest właśnie najważniejsze.

Wręczanie prezentów ? zrób to dobrze

Dla szczególnych klientów, powinieneś mieć całą walizę gadżetów firmowych. Nie musi to wcale być coś wielkiego, od czasu do czasu podarowany długopis, czy kubek, albo koszulka firmowa nie uszczuplą Twojego portfela, a na pewno zadowolą Twojego nawet najbardziej wybrednego klienta. Choć dawanie takich gadżetów jest bardzo pożądane, nie rób tego zbyt często, jeśli przy każdym spotkaniu z klientem dasz mu jakiś upominek, potraktuje to jak standard. Przede wszystkim nie będzie czuł się wyróżniony, a kiedy raz zapomnisz wręczyć mu chociaż długopisu, będzie się o niego upominał. Wręczając upominek nie zapomnij dodać 'proszę, to taki mały gadżet firmowy od nas, dla naszego najlepszego klienta’ na pewno odbiorca poczuje się lepiej i bardziej polubi Twoją firmę. Najważniejsza jest lojalność, a to właśnie dzięki takim małym gestom możesz ją zdobyć. Bardzo często nie liczą się produkty, czy usługi, które sprzedajesz, ale cała otoczka tego. Jeśli będziesz uprzejmy i pewny siebie, na pewno sprzedaż znacznie więcej.

ekopowerbank

organizer na biurko

Upominek dobrze ubrany i dobrany

Jeśli Twoim klientem jest prezes ogromnej korporacji to nie możesz wysypać mu na stół zestawu tanich plastikowych długopisów. Jednak możesz dać mu jeden, dobrej marki, z logiem Twojej firmy. Najważniejsze jest wyczucie czasu i miejsca. To, że właściciel małego warzywniaka będzie zachwycony z kubka, nie znaczy, że wszyscy Twoi klienci będą piać z zachwytu. Dla jednych może to być miły upominek dla innych tani chwyt marketingowy. Gadżety reklamowe są bardzo pożądane jeśli są dobrze ubrane. Nigdy nie wręczaj uszkodzonego kubka, z którego przez przypadek napiłeś się kawy i zapomniałeś go umyć. Możesz za to włożyć trochę wysiłku i kubek ładnie zapakować. Taki prezent niespodzianka na pewno świetnie się zaprezentuje przed klientem. Nigdy nie oczekuj od firmy, że ona zadba o wszystko za Ciebie, zwracaj uwagę na gadżety, które dostajesz do rozdania, niech są estetyczne, czyste, a przede wszystkim nieuszkodzone.

kubek

W dawaniu upominków w postaci gadżetów reklamowych najważniejsza jest umiejętność wręczania, jakoś prezentu oraz odpowiedni czas i miejsce. Jeśli zadbasz o tych kilka drobnych szczegół, to na pewno Twoi klienci będą zachwyceni.

Zdjęcia gadżetów reklamowych pochodzą ze strony http://www.easyb2b.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *