Świadome inwestowanie w marketing internetowy powinien zakładać dobrze przemyślaną strategię działającą na wielu kanałach komunikacji z klientem. Nie ma Cię w Internecie? Nie ma Cię w ogóle. Pamiętaj, zanim podejmiesz decyzję o swojej promocji.

Dawniej wystarczała papierowa ulotka, dzisiaj potrzeba nieco więcej by trafić do grupy docelowej swojej firmy. Fani na Facebooku, komentarz pod artykułem sponsorowanym, wysokie pozycje w wyszukiwarkach – to tylko niektóre elementy na które koniecznie muszą zwrócić uwagę wszyscy, dla których reklama to ważna sprawa.

źródło: plakatowanie.pl
źródło: plakatowanie.pl

Dobra promocja wie jakie cele musi osiągać

Jeśli nie masz pomysłu na propozycje swojej firmy, lepiej od razu odpuść i zwróć się o pomoc do agencji marketingowych. Nie znając realiów Internetu i narzędzi do zdobywania klientów możesz sobie zaszkodzić.

Tymczasem fachowcy stwierdzą szybko, gdzie uderzać, by trafić w sedno.

Zależy Ci na rozpropagowaniu oferty swojej firmy, zwiększeniu sprzedaży, stworzenie wizerunku, zdobyciu fanów?

Zastanów się i o swoich spostrzeżeniach powiedz agencji. Wspólnie dopasujecie idealną strategię.

Daj się polubić!

Facebook to nie tylko miejsce do podglądania znajomych. To przede wszystkim narzędzie do budowania relacji firma-klient.  Firmowe profile prowadzą rozbudowaną komunikację na swoich tablicach. Pomagają, doradzają, informują o tym, co ciekawe, modne, warte uwagi. Na tablicy szybko można zareagować na pytania klientów, pomóc im w rozwiązaniu problemu i odeprzeć krytykę. Facebook nie ma co prawda celów związanych ze sprzedażą produktów firmy, ale dzięki prowadzonej komunikacji zachęca do zajrzenia na jej stronę, a tam także dokonania zakupu.

źródło: blendsoft.pl
źródło: blendsoft.pl

Marketing szeptany, czyli ktoś skorzystał, ktoś był zadowolony

 Marketing szeptany rozumiany jako komentarze na blogach i posty na forach to niezastąpione narzędzie do komunikacji z kimś, kto jest gotowy do zakupu danego produktu. Pomyśl, jak działasz Ty chcąc wybrać się do sklepu.

Szukasz opinii, pytasz znajomych, czytasz komentarze-im więcej tych pochlebnych tym większe poparcie dla zakupu wybranego przedmiotu.

Skuteczny marketing szeptany musi być jednak prowadzony bardzo umiejętnie. Jeśli zbyt często będziesz zachwalał jeden produkt pod szyldem jednej postaci, możesz szybko zostać zdemaskowany. Forumowicze bywają bezwzględni dla takich oszustów!

Jesteś swoją stroną internetową – napisz to sobie na czole i koniecznie częściej patrz w lustro

Jeśli będzie ona kiepska, kiepskie będą produkty Twojej firmy, usługi i pracownicy. Tak ocenią Cię wszyscy, którzy zajrzą na stronę. Nie będziesz profesjonalny, jeśli na stronie nie będzie czytelnie pogrupowanych informacji. Zakładka kontakt, oferta, o nas to podstawa.

Internetowe banery – migoczące „daj się skusić”

Coraz częściej wykorzystywanym narzędziem w marketingu internetowym są banery. Kampanie banerowe najczęściej sprawdzają się w przypadku firm z bardzo dużym budżetem na działania promocyjne. Baner może pojawić się na stronie głównej, podstronach, na innych stronach internetowych. Rozliczenie odbywa się poprzez zliczenie kliknięć.

źródło: lukaszglogowski.pl
źródło: lukaszglogowski.pl

E-mail marketing – list od serca dla klienta

Czyli narzędzie, które umożliwia umożliwia wysyłanie ofert handlowych na skrzynki Internetowe użytkowników zarejestrowanych w danej usłudze. Kampania e-mailowa musi być szczególnie starannie przygotowana i przeprowadzona, tak aby informacja o produkcie i firmie wyróżniała się na tle konkurencji, a klient chciał przeczytać newsletter i z niego skorzystać.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.Required

Możesz użyć tych atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Może spodobają Ci się też te wpisy?