Promocja firmy online – co warto zrobić?
E-marketing to dziś podstawowe działanie wielu firm, gdyż w większości przypadków brak zaistnienia Twojej firmy w internecie, oznacza, że ona nie istnieje, przynajmniej dla osób, które z sieci korzystają do …
Blog o prowadzeniu firmy.
E-marketing to dziś podstawowe działanie wielu firm, gdyż w większości przypadków brak zaistnienia Twojej firmy w internecie, oznacza, że ona nie istnieje, przynajmniej dla osób, które z sieci korzystają do …
Prowadzenie własnego biznesu to bardzo wymagające działanie. Każdy przedsiębiorca, musi dokonywać wyborów, które będą miały ogromny wpływ na przyszłość jego firmy. Zwłaszcza, że każda usługa, wiąże się z kosztami, a …
Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę z tego, że odpowiednie rozreklamowanie firmy jest kluczem do osiągnięcia sukcesu. Za odpowiednią promocją stoi wysoka sprzedaż i zainteresowanie konsumentów, zarówno tych, którzy już raz …
Każdy z nas, niemal każdego dnia, odwiedza sklepy. Zależnie od tego, co potrzebujemy, mogą być one mniejsze bądź większe, spożywcze, odzieżowe, z akcesoriami do domu. A gdzie możemy spotkać większość …
Celem każdej firmy jest dotarcie do jak największej liczby klientów. Podejmowane w tym celu działania są różne, od organizowanych w sklepach promocji, rozdawania darmowych gadżetów reklamowych, po promocję w sieci …
Dużymi krokami, tłustymi śledziami, zapachem piernika i kartkami wysłanymi już do Mikołaja, zbliża się do nas grudzień, czyli czas podsumowań. Dzisiaj postanowiłem pójść nieco w stronę marketingu internetowego i pokazać …
Moda na vintage opanowała nie tylko domy mody i salony meblowe. Marketing sprytnie podchwycił ten styl także przy tworzeniu najważniejszych elementów marki. Reklamy z nawiązaniem do tych z lat 80 …
Każdy z nas ma w swojej pamięci pakiet reklam, o których nigdy nie zapomni. Specjalnie dla Was poszukałem, odkopałem te, które odrobiły zadanie domowe w zakresie wypromowania danej marki. Zobacz, ile z …
Lepsze i gorsze. Śmieszne i nudnie poważne! Nie ma przepisu na udany spot reklamowy – nie mają go na pewno polscy producenci, których spoty ciągle są znacznie gorsze od zagranicznych.
Marketing treści o którym mówi się głośno przynajmniej od połowy 2013 roku. Ukształtował zdecydowanie to jak działamy obecnie w marketingu internetowym: czym się kierujemy, na co stawiamy, jaki przekaz dajemy …